Portfolio značky Eura Mobil doplňuje nově integrovaný vůz Integra Line GT, kde GT znamená Gran Tourismo. Má zaujmout svým velmi hodnotným vybavením a designem.
Nový model GT navazuje v řešení rozdělení obytného prostoru na známou a oblíbenou řadu Integra Line, která byla postavena na podvozku Fiat Ducato. Integrované obytné automobily s označením GT se však rozjedou za zákazníky na podvozku Mercedes ‑Benz Sprinter, novém základu s dvojitou podlahou.
Dalším esem v rukávu novinky Eura Mobil, které zaujme každého karavanistu, je nový supernízký rám. Pochází od Al‑Ko, specialisty na podvozky, a je o dalších devět centimetrů nižší, než jsou klasické podvozky Al‑Ko s nízkým rámem; těchto, řeklo by se, pár centimetrů zaručuje nižší těžiště velkého obytného vozu, což prospívá stabilitě jízdy a tím – vedle ještě dynamičtějšího chování během jízdy – zvyšuje bezpečnost jízdy.
Vedle uvedených bonusů při jízdě konstrukce supernízkého rámu umožňuje v porovnání s konvenčním podvozkem Al‑Ko s nízkým rámem vyrobit o osm centimetrů vyšší dvojitou podlahu, která díky tomu narůstá na celkem 28 centimetrů. A to není vše. Zákazníci se mohou těšit i na komfortnější pobyt na palubě – výška ke stání v obytném prostoru se totiž také vcelku výrazně navyšuje, a to rovněž o osm centimetrů, tedy celkem na 205 centimetrů, což ocení zejména urostlejší cestovatelé.
S koncepcí třízónového úložného prostoru přichází Eura Mobil s novým a flexibilním systémem uspořádání podvozku. Popsáno zepředu dozadu: v zóně 1 se mimo jiné v přední části vozu nacházejí zásobní nádrže, v zóně 2 se nachází prostor, do kterého lze umisťovat věci z obou stran, a následuje zóna 3, což je zadní garáž.
Relativně krátká kabina řidiče umožňuje optimální úhel výhledu na provoz před vozem. Výrazná přední část s opravdu velkou maskou chladiče a zužujícími se objímkami předních světlometů dodávají už tak elegantní novince s označením GT skutečný automobilový, téměř sportovní vzhled.
Co se týká sériového vybavení, to je více než bohaté. Jeho součástí jsou vedle dalšího například i teplovodní topení a lithiová baterie nástavby. Potěší určitě i elektrické vyprazdňování nádrže odpadní vody – naprosto komfortní, na pouhý stisk tlačítka – a vysoce kvalitní sklolaminátová sendvičová konstrukce se zárukou těsnosti proti vodě na deset let.
V interiéru spoléhá Eura Mobil na současný trend vnitřního vybavení, přitom sází na zajímavé kontrasty vybavení. Provedení nábytku je v barvě ořechového dřeva, dvířka
horních skříněk jsou v odstínu světlé borovice, stěny mají vzhled plsti, kuchyňskou část vyladili designéři do vzhledu břidlice a doplnili kovovým kováním a armaturami – to vše, samozřejmě ve zkratce, je součástí maximálně elegantního obytného prostoru nového integrálu GT.
Premiéru si nováček v řadách Eura Mobil odbyl na düsseldorfském výstavišti v rámci výstavy Caravan Salon. Pro první představení zákazníkům zvolil výrobce dva půdorysy: model GT 726 EF se samostatnými lůžky a model GT 726 QF s dvojlůžkem v zadní části. Oba prezentované modely mají sestavu sedaček s uspořádáním sezení face to face, tedy proti sobě, a prostornou koupelnu se samostatnou sprchovací kabinou.